Feladatok
- Beszerzési eljárások teljes körű előkészítése, lebonyolítása, az eljárások dokumentumainak összeállítása, szerkesztése;
- Az eljárások bonyolításával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyag előkészítés;
- Részvétel a beszerzési eljárás alapján megkötendő szerződések előkészítésében;
- Közreműködés a tervkészítéshez, adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó feladatokban;
- Informatikai beszerzésekhez kapcsolódó informatikai rendszerekben (DMÜ, DKÜ) a beszerzési eljárások adminisztrálása, adatszolgáltatások feltöltése;
- Szakterületet érintő jogszabályváltozások naprakész nyomon követése.
Elvárások
- Felsőfokú végzettség
- Minimum 3 év releváns szakmai tapasztalat beszerzési projektekben
- DMÜ, DKÜ rendszerek használatában szerzett magabiztos gyakorlat,
- Kiváló problémamegoldó képesség
- Jó kommunikációs készség és igényes megjelenés
- Kreativitás, proaktivitás
Előnyt jelent
- Közigazgatásban tapasztalat
- Közbeszerzési/beszerzési szakirányú végzettség
- Rendszer szintű közbeszerzésben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- változatos, kihívást jelentő feladatok
- Home Office lehetőség (hibrid munkavégzés)
- versenyképes jövedelem és juttatások (munkába járás támogatása, SZÉP kártya, AYCM SportPass, önkéntes pénztári támogatás)
- szakmai képzések támogatása
- stabil, hosszú távú munkalehetőség
- családbarát munkahely
- rendszeres közösségépítő programok
- könnyen megközelíthető, modern munkakörülmények Budapest belvárosában (kerékpárbarát munkahely)
Jelentkezési űrlap