Megrendelői siker PDF Nyomtatás E-mail

Szolgáltatói tevékenységünk filozófiája

„Megrendelőnk sikere cégünk sikere.”

Cégünk hosszú távon gondolkodik: tekintettel arra, hogy partnereinknek tekinthetjük  a Magyarországon és a környező országokban pályázók teljes körét, ezért célunk nem a szokványos módon önmagában és szűken értelmezett „kereskedelmi tevékenység”, hanem abban vagyunk érdekeltek, hogy a Megrendelők Közössége az általunk nyújtott tanácsadás és informatikai megoldás segítségével elérje kitűzött céljait.

A Megrendelői siker biztosítását az alábbi fejlesztési alapelvek következetes és teljes alkalmazásával érjük el.

Megrendelő üzleti folyamatainak kiszolgálása kompromisszumok nélkül

Rendszereink felépítését teljes mértékben a Megrendelő üzleti igénye határozza meg. Ez olyan módon valósul meg, hogy rendszereink teljes informatikai támogatást nyújtanak a Megrendelő:

  • minden érintett csoportja számára, az üzleti folyamatok minden szakaszára nézve;
  • minden fő-, és részfeladatára nézve, beleértve a napi ügyviteli és monitoring feladatokat is;
  • minden alkalmazható informatikai eszközzel.

Szakmai támogatás

Egy-egy szakterület, szakma igényeit egy kívülálló maradéktalanul nem értheti meg. A teljes informatikai támogatás kialakítása érdekében mindig adott szakterületen képzettséggel, gyakorlattal rendelkező szakértőkkel hajtjuk végre az interjúzást, a tanácsadást, és a fejlesztést. Alapelvünk, hogy csak a szükséges képzettséggel és gyakorlattal rendelkező munkatársak képesek a Megrendelő igényeit maradéktalanul megérteni és kiszolgálni.