Szolgáltatások, kompetenciák PDF Nyomtatás E-mail

A Társaság által nyújtott szolgáltatások és a cég kompetencia-területeinek részletes bemutatása:

  • informatikai rendszerek fejlesztése, megoldások nyújtása, melyek:
    • teljes körűen támogatják pályázati rendszerek végrehajtásának mozzanatait annak érdekében, hogy minél magasabb abszorpciós kapacitás (forrásfelszívás) legyen elérhető;
    • segítségével elérhető a közigazgatási, államigazgatási folyamatok, ügykezelés informatikai leképezése, és a hatékonyságnövelés.
  • eljárásrendi, funkcionális és technológiai tanácsadás:
    • közigazgatási, államigazgatási folyamatok, ügykezelés kialakítása;
    • program és projekt ciklus menedzsment:
      • pályázatkezelési eljárásrendek megalkotása;
      • egységesítése, közös, kötelező lépések, funkciók és adatmezők definiálása.
    • hatékony intézményrendszeri felépítés;
    • egységes, koherens indikátor rendszer (hatékonyság mérés);
    • statisztikák tervezése, megalkotása és összehasonlító elemzése.
  • interjúzás, rendszer- és projektdokumentáció elkészítése, teljes körű eljárásrendi és informatikai adminisztráció;
  • szervezet-specifikus tréningek:
    • oktatási módszertan és képzési dokumentáció kidolgozása (felhasználói kézikönyvek és folyamatábrák készítése, oktatáshoz tananyagok, tematikák gyakorlati feladatsor, vizsgakérdések összeállítása);
    • vizsgaértékelési kritériumok kidolgozása;
    • rendszertréningek és vizsgák lefolytatása; példaként említhető, hogy 2003-ban az Egységes Monitoring Információs Rendszer (EMIR) képzésekor az egész ország területéről érkező 600 felhasználó elméleti és gyakorlati oktatását hajtottuk végre 10 nap alatt;
    • képzések, vizsgák értékelése;
    • minőségbiztosítás és az oktatás hatékonyságának kiértékelése, elemzése.
  • adatmigráció más rendszerekből a folyamatos adatelérés biztosítása érdekében többek között a Magyar Kormányzat, illetve az Európai Bizottság számára szükséges adatok vonatkozásában;
  • pontos és naprakész adatok biztosítása - vezetői döntéshozatal támogatása:
    • rendszerhasználat folyamatos monitorozása:
      • a felfedett rögzítési, adathelyességi problémák elemzése;
      • megoldások kidolgozása (pl. eljárásendi szabályozás, kiegészítő képzések, rendszerbe épített ellenőrzések, stb.).
    • az adatbázis rendszeres karbantartása és igazolása:
      • specifikációkészítés, illetve;
      • egyedi lekérdezések kidolgozása, melyek felfedik az esetleges hibákat.
  • tanácsadás, Helpdesk szolgáltatás, helyszíni rendelkezésre állás: hogyan támogatható informatikai és eljárásrendi megoldásokkal hatékonyan az ügyviteli és monitoring tevékenység.